FAIL LIFE

Mulla on ollu haaveena jo tovin, että pääsispä joskus johonki kelekkavilimille ajamaan. No, debyytti tuliki nopeampaa ku osasin aatellakaan. Tuosta allaolevasta vilimistä meikäläisen löytää.

https://www.youtube.com/watch?v=99FNzUnbLv4&t=10s

Kyllä sitä meleko lämmöllä kattelee nuita viime talaven peherryksiä. Tuossa mulla on kelekkana vielä minun Sirpa eli Ski-Doo Summit 600 E-tec 146" (2014). Sillä lähin tätä lajia viime talavena opettelemaan ja aivan hyvä ensikelekka se olikin. Sinnihän siinä saatto muutaman kerran talaven aikana tietenki tulla, ku tuon kans pehersi menemään reilun metrin puutereissa. Oltiin kiini ja monesti. Mutta siinä sitä oppi, ainaki sen, miten sen kelekan saa sieltä irti. Olin meleko yllättyny, että kelekan mittariin tuli kuitenki viime talven aikana rapiat 2000 km, vaikka eteneminen oli 15m ja jumissa. Ajotunteja on siis tullu paljon.



Tämmösistä näkökulmista nuo ajoväärtit joutu minua ja Sirpaa meleko usiasti kattelemaan. 



Mutta ai että ko kattelee näitä kuvia, ni toivos että ois talavi ja nuin paljon lunta! Ja kyllä, alimmassa kuvassa olen kiini tasamaalla. On se niin mieleistä hommaa noina epätoivon hetkinäki. 


Maria



Kommentit

Suositut tekstit