Intro

                                          Kesäkuussa 2017 Riksgränsenillä.

Olen oikiastaan vasta viime vuosina havahtunu siihen, etten ole koskaan kirjottanu päiväkirjaa. Se on harmi, sillä teinivuosien koettelemuksista vois olla hauskaa lukea jälkeenpäin. No, eipä tässä vieläkään toinen jalaka hauasa olla, joten voi kait tämän nytteki alottaa.

Olen siis Maria Sannelvuo, 26-vuotias ihmisen alku Pelekosenniemeltä, Lapista. Syntyny ja lapsuuteni olen elänyt Jyväskylässä ja asustanut ympäri Suomea muutenkin, mutta miellän silti itseni eniten lappilaiseksi. Tällä hetkellä vaikutan Kouvolassa ja vuodenvaihteessa asuinpaikkakuntani tulee olemaan Ivalo. Vierivä kivi ei sammaloidu.

Intohimoni (yksi niistä) on moottorikelkkailu, jonka harrastamisen aloitin vuosi sitten syksyllä. Tämä blogi tuleekin etenkin talvisaikaan käsittelemään juurikin tuota kyseistä harrastetta. Nuoruudessani olen ollut innokas hevosharrastaja ja kipinä siihenkin lajiin kytee vielä tuolla jossain. Muut kiinnostuksenkohteet ja harrasteet selviävät varmasti tämän blogin myötä.

Tarkoitukseni on tosiaan kirjata elämäni tapahtumia ylös, jotta vuosien päästä ois helpompi muistella, mitä sitä on tullu tolskattua. Yksi syy blogiin on myös se, että mulla on mahoton asiaa, enkä viitti enää FB-seinää tukkia omia höpinöitä täyteen päivittäin. Olen myös kiinnostunut jakamaan ajatuksia muiden kanssa, joten jos joku tänne eksyy, niin jätä toki kommenttia.

❤ Maria 

Kommentit

Suositut tekstit